قیمت کرکره برقی | لیست قیمت کرکره برقی

لیست قیمت کرکره برقی – قیمت موتور کرکره برقیقیمت تیغه کرکره برقی

۰۹۹۰۹۲۲۱۱۰۴ – ۰۲۱-۶۶۱۲۸۸۴۷

قیمت کرکره برقی-قیمت موتور کرکره برقی-قیمت تیغه کرکره برقی-انواع کرکره برقی-موتورساید کرکره برقی-موتور توبولار کرکره برقی-

در دسته بندی سه گانه زیر می توانید جزییات قیمت کرکره برقی را ببنید.

لیست قیمت موتور کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی 

قیمت تیغه کرکره برقی پلی کربنات

قیمت متعلقات کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی به اجزای تشکیل دهنده آن وابستگی دارد. تیغه کرکره برقی، متعلقات آن و ابعاد و اندازه کرکره برقی و حتی کشور سازنده نیز در قیمت گذاری کرکره برقی تاثیر مستقیم دارد.  برای استعلام سریع قیمت کرکره برقی تماس بگیرید.

motaeleghat6

کرکره برقی چیست؟

کرکره های برقی وسیله ای پر کاربرد برای درب ورودی اماکن تجاریست که بجای جابجایی دستی به صورت سنتی و با استفاده از فنر های مکانیکی، از موتورهای برقی برای بالا و پایین آوردن آن استفاده می شود. در سالهای گذشته با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییر کرکره های سنتی به نوع مدرن آن به صورت برقی و کنترل با ریموت بوده ایم. موتور کرکره برقی را می توان به دوصورت به کاربرد یا باید آن را به منبع برق شهری متصل کرد یا نوع دوستدار محیط زیستی آن با استفاده از انرژی خورشیدی کار می کند. کاربرد اصلی این درها برای بالا بردن امنیت واحدهای تجاری یا ملک شخصی استفاده می شود. استفاده از دزدگیرها و پیغام رسان های اخطار بر روی این نوع دربها نیز به راحتی انجام می شود.

به طور کلی و عمومی کرکره های برقی را از آلومینیوم می سازند. همانطور که گفتیم بحث امنیت برای استفاده از این نوع درب ها اولویت اصلی است اما از نظر زیبایی هم تنوع طرح ها و رنگ ها در تولید کرکره برقی این امکان را به شما و طراحان می دهد که بیشترین خلاقیت و زیبایی را برای اماکن خود خلق کنید.

همچنین اهرم ها و لوازم الکترونیک می توانند مطابق خواست شما برنامه ریزی شوند. در دنیای امروز با هوشمند شدن همه اجزای لوازم خانگی و تجاری ما و به طور کلی هوشمند شدن وسایل زندگی، شاهد این هستیم که برنامه ریزی های دقیق تری برای کارهای روزمره خود انجام می دهیم. شما می توانید زمان خاصی را برای باز یا بسته شدن این درب ها برنامه ریزی کنید و البته واضح است که می توانید این تنظیمات را از راه دور نیز کنترل کنید.

در سیستم های صنعتی استفاده از کرکره برقی به وفور به چشم می خورد و فضا را مدرن تر نشان می دهد. در ساختمان های صنعتی و تجاری که به صورت پراکنده دارای چندین درب بزرگ می باشند، استفاده از کرکره برقی باعث به حداکثر رساندن بهره وری می شود. کرکره برقی با استفاده از دو متریال آلومینیوم سخت کاری شده و ورق گالوانیزه ساخته می شود.

اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

  1. تیغه کرکره
  2. محفظه
  3. رول کرکره برقی
  4. ریل کرکره برقی
  5. ریموت کرکره برقی
  6. کنترل پنل کرکره برقی

bbbbbbbbbbbbbb

مزایای کرکره های برقی

برخی از دلایل محبوبت کرکره برقی عبارتند از:

  • دارای استحکام و خواص ضد زنگ
  • کاهش آلودگی صوتی
  • قابلیت استفاده به طور دستی
  • کاربری آسان
  • فضای کمی را اشغال می کند
  • به قفل الکترومکانیکی مجهز است
  • قابل استفاده در ابعاد مختلف
  • دارای قابلیت شستشو
  • زیبایی و تنوع
  • تعمیر آسان
  • بدون نیاز به قفل آویز
  • دارای امنیت بالا و ضد سرقت
  • دارای رنگ های متنوع و بشاش
  • قابل استفاده در هر نوع آب و هوا و اقلیمی
  • استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
  • نسبت به مدل های قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشد
  • فقط با فشار دادن شاسی ریموت کنترل باز و بسته می شود

کرکره های برقی هوشمند

کرکره های برقی هوشمند را در قسمت های قبل توضیح دادیم. اما این نکته در خصوص کرکره های برقی لازم و ضروری است که با پیشرفت تکنولوژی شرکت های تولید کننده این نوع از کرکره نیز هر روز قابلیت های امنیتی بیشتری را به نمایش می گذارند. برای مثال استفاده از رمز های با اثر انگشت یا شناسایی چهره ای خاص به وسیله ابزار هوشمند و دوربین های تعبیه شده در این نوع دربهای هوشمند.

قیمت کرکره برقی

همانطور که توضیح دادیم قیمت هر کرکره به نوع آن، ابعاد و اندازه های کرکره برقی و جنس تیغه بستگی دارد. کشور سازنده نیز در میزان قیمت تاثیر دارد. برای استعلام قیمت روز کرکره های برقی با ما تماس بگیرید.

تیغه کرکره، محفظه، رول کرکره برقی، ریل کرکره برقی ، ریموت کرکره برقی و کنترل پنل کرکره برقی اجزای مهم تشکیل دهنده کرکره هستند. به همین دلیل وقتی صحبت از قیمت می شود نوع این قطعات و آلیاژی که در آنها استفاده شده است و همچنین شرکتی مونتاژ کننده نیز بر روی قیمت تاثیر می گذارد. بنابراین وقتی برای استعلام قیمت اقدام می کنید به جزییات ساخت نیز توجه ویژه داشته باشید.

امنیت در نصب کرکره های برقی

طبق قوانین شهرداری ساختمان ها برای دربهای پارکینگ خود موظف به استفاده از کرکره برقی هستند، اما یک مورد که باعث تردید سازندگان برای استفاده از آن می شود امنیت پایین تیغه کرکره های آلومینیومی است . شرکت قائم الکترونیک با ساخت و تولید کرکره برقی با تیغه های فولادی این مشکل را برای شما عزیزان حل کرده است تا با اطمینان کامل از امنیت ساختمان خود این نوع از درب ها را برای ورودی ساختمان نصب کنید.

 همچنین گفتن این نکته نیز ضروری است که کرکره های پارکینگ علاوه بر موارد امنیتی مربوط به جنس تیغه ها باید از استاندادهای خاصی نیر برخوردا باشد. برای مثال میزان استفاده و کارکرد اینکرکره ها به مراتب بیشتر از کرکره های فروشگاهی و مغازه ای است و در نتیجه موتور کرکره برقی پارکینگی باید توان تحمل این حجم از کارکرد را داشته باشند .

ارائه خدمات فنی در تمام شهرهای کشور

قیمت کرکره برقی-قیمت موتور کرکره برقی-قیمت تیغه کرکره برقی-انواع کرکره برقی-موتورساید کرکره برقی-موتور توبولار کرکره برقی-

کارشناسان ما در تمامی شهرهای کشور بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می کنند. تنها با یک تماس با دفتر شرکت قائم الکترونیک و ثبت سفارش خود، کارشناسان ما در کمتر از ۲۴ ساعت در محل پروژه شما حاضر شده و محل نصب کرکره برقی را اندازه گیری نموده و برآورد قیمت می نمایند. ساختن و نصب درب های کرکره برقی برای شما کمتر از یک هفته کاری انجام می شود تا هزینه های زمانی شما عزیزان نیز کاهش یابد. 

انواع درب اتوماتیک ، راهبند، کرکره برقی و جک برقی  را از قائم الکترونیک بخواهید.

قیمت کرکره برقی-قیمت موتور کرکره برقی-قیمت تیغه کرکره برقی-انواع کرکره برقی-موتورساید کرکره برقی-موتور توبولار کرکره برقی-قیمت کرکره برقی-قیمت موتور کرکره برقی-قیمت تیغه کرکره برقی-انواع کرکره برقی-موتورساید کرکره برقی-موتور توبولار کرکره برقی-

مطالبی برای مطالعه بیشتر:

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های. امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

نکات پایانی

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند

در مورد ما :

 شرکت قائم  با یازده سال تجربه در ارائه خدمات فنی و فروش تجهیزات ساختمان. درب شیشه ایراهبندجک برقی درب پارکینگ – پرده برقی – کرکره برقی – درب زیر سقفی سکشنال – دوربین مداربسته …. ارائه خدمات می نماید

تماس با مدیریت :
تلفن :   09127152970

آدرس شرکت : تهران – میدان انقلاب ، ابتدای کارگر جنوبی
تلفن :   09909221104  —   88948560-021     —  09100627420 
ایمیل :info[at]gem-cctv[dot]ir 

gmail :  ghaemelectronicmahan.cctv[at]gmail[dot]com

تمامی حقوق برای قائم محفوظ است.